Selecteaza-ti masina pentru a
vedea piesele corespunzatoare
1. Selecteaza marca
2. Selecteaza modelul
3. Selecteaza tipul

 

TERMENI SI CONDITII DE UTILIZARE A MAGAZINULUI ONLINE COROX.RO

Vanzator: COROX SRL, societate romana cu raspundere limitata, avand sediul social sat Calienii Vechi, com. Nanesti, T.15, P.127, jud. Vrancea, inregistrata la ONRC sub Nr. J39/307/1992 si CUI RO1447121;

Cumparator: Orice persoana juridica sau fizica care isi face un cont pe site si comanda online;

Utilizator: Orice persoana fizica/juridica inregistrata cu un cont si o parola pe site, care a acceptat clauzele din termeni si conditii generale;

Contul: se poate crea pe o pagina din sectiunea "Contul Meu" si trebuie sa contina o adresa de email si o parola, care nu este transmisibila;

Comanda: contine informatiile in format electronic a solicitarii de produse din partea clientului.

Contract: reprezinta o comanda lansata de catre Vanzator pe www.corox.ro, contra pretului de cumparare, si acceptate de Vanzator, urmata de predarea sau livrarea bunului comandat;

Magazin online: www.corox.ro

 

Urmatorii Termeni si Conditii se aplica tuturor vanzarilor si/sau livrarilor de produse furnizate de Vanzator catre Cumparatori in urma comenzilor plasate de acestia din urma in Magazinul online.

 

Utilizarea Magazinului online

Pentru plasarea unei comenzi in Magazinul online este necesar in prealabil inregistrarea dumneavoastra.

Fiecare produs pe care doriti sa-l cumparati trebuie sa fie adaugat in cosul de cumparaturi. In dreptul fiecarui produs care se afla in stoc exista un buton „Adauga in cos”, care va adauga produsul selectat direct in cosul de cumparaturi. Daca produsul pe care vi-l doriti nu se afla in stoc, atunci exista un buton “Solicita oferta”, iar noi vom reveni catre dvs. in cel mai scurt timp.                             

In clipa in care doriti sa finalizati comanda, apasati butonul „Vezi detalii cos”. Acest pas va duce intr-o fereastra in care veti completa datele personale, adresa de livrare, veti alege modalitatea de plata si de expediere a produselor. Tot in aceasta sectiune, pentru a fi siguri de compatibilitatea pieselor comandate, recomandarea noastra este sa completati seria de sasiu a autoturismului inainte de a plasa comanda.

Inainte de finalizarea procedurii, aveti posibilitatea de a verifica corectitudinea datelor introduse. De asemenea, puteti solicita oricand prin intermediul Magazinului online modificarea, rectificarea si/sau stergerea datelor din baza de date a Magazinului online.

Dupa ce va sigurati ca ati completat toate datele corect, apasati butonul „Trimite comanda” si veti primi in cel mai scurt timp un e-mail de confirmare a comenzii.

Astfel, Contractul de vanzare-cumparare se incheie in momentul in care COROX SRL confirma, pe un suport durabil, ca a acceptat comanda transmisa de dvs..

Comanda este valida si se onoreaza dupa ce sunteti contactat si vi se confirma stocul si pretul produselor comandate.

 

Produsele comandate pe corox.ro

Produsele comercializate prin intermediul corox.ro sunt noi, in ambalajul original al producatorului si in momentul livrarii sunt insotite de factura fiscala si certificat de garantie.

Produsele comercializate de corox.ro se livreaza numai in urma comenzilor efectuate online, in limita stocurilor disponibile. Modificarea preturilor produselor afisate pe site se poate face fara o instiintare prealabila.

Atat pretul, cat si specificatiile tehnice nu reprezinta niciun fel de obligatie contractuala, si pot fi schimbate fara nicio notificare in prealabil. Fotografiile produselor au caracter informativ si pot exista diferente intre acestea si produsul in sine.

Produsele comercializate de corox.ro sunt interschimbabile cu piesele originale conform cataloagelor si listelor editate de producatori.

 

Protejarea datelor dumneavoastra

Informatiile furnizate catre corox.ro sunt folosite numai in scopul pentru care au fost introduse (efectuarea precomenzilor sau a cererilor de oferta), conform legilor in vigoare, astfel cum gasiti detaliat in Politica de confidentialitate.

 

Garantia produselor achizitionate

Produsele achizitionate de catre clienti de la societatea COROX SRL beneficiaza de garantia legala prevazuta in OUG nr. 140/2021 privind vanzarea produselor si garantiile

Se acorda garantie pentru produsele comercializate, dupa cum urmeaza:

- 24 de luni de la data livrarii pentru produsele de schimb;

-pe durata de utilizare a produselor, atunci cand durata medie de utilizare a acestora este mai mica de 24 de luni. Din aceasta categorie fac parte accesoriile si consumabilele auto (covorase auto, covorase portbagaj, capace roti, huse auto, odorizanti auto, lanturi antiderapante, suporti numere auto, cabluri pornire auto, etc), filtre auto (aer, ulei, combustibil, habitaclu, etc), becuri, stergatoare parbriz, solutii spalare parbriz, antigel, lichid de frana si aditivi, etc..

Garantia acopera doar situatiile in care cauza defectiunii era existenta la momentul livrarii produsului.

In situatia in care produsul s-a defectat in interiorul termenului de garantie datorita unei cauze existente la data livrarii, clientul are dreptul sa solicite societatii COROX SRL urmatoarele masuri reparatorii, in aceasta ordine:

• repararea produsului;

• inlocuirea produsului;

• reducerea corespunzatoare a pretului sau rezolutiunea contractului si restituirea pretului de achizitionare, cu mentiunea ca daca defectiunea este minora clientul nu este indreptatit sa solicite rezolutiunea contractului.

Clientul trebuie sa informeze societatea COROX SRL despre aparitia defectiunii de indata data la care a constatat-o sub sanctiunea decaderii din dreptul de a mai solicita aplicarea unei masuri reparatorii.

Perioada de timp in care societatea COROX SRL trebuie sa asigure repararea sau inlocuirea produsului, daca se constata ca defectiunea sesizata este acoperita de garantie este de 15 zile calendaristice de la data la care clientul a predat societatii sau persoanei desemnate de acesta bunul defect. In situatia in care se constata ca defectiunea sesizata nu este acoperita de garantia oferita societatea COROX SRL se obliga sa notifice in scris acest aspect clientului in termen de cel mult 2 zile de la data constatarii, iar clientul va suporta cheltuielile aferente cercetarii/expertizarii produsului reclamat ca fiind neconform ori cu vicii ascunse (costurile postale, de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manopera, materiale utilizate si ambalare).

In situatia in care produsul este reparat sau inlocuit clientul se obliga sa ridice produsul reparat/inlocuit in termen de cel mult 14 zile calendaristice de la data primirii notificarii cu privire la finalizarea reparatiei/inlocuirii.

Daca repararea sau inlocuirea produsului nu a avut loc in termenul de 15 zile, este imposibila sau disproportionata raportat la valoarea produsului in lipsa defectiunii sau importanta defectiunii, clientul va avea dreptul sa solicite fie reducerea corespunzatoare a pretului fie restituirea pretului de achizitionare.

Pentru a beneficia de garantia oferita, odata cu solicitarea aplicarii unei masuri reparatorii, clientul trebuie sa prezinte societatii COROX SRL si urmatoarele documente:

• Factura de achizitie COROX SRL;

• Certificatul de garantie, in original, semnat si datat;

• Dovada montarii piesei intr-un service autorizat RAR;

Lipsa prezentarii documentelor mentionate sau prezentarea documentelor completate gresit, incomplet sau ilizibile atrage decaderea clientului din dreptul de a solicita aplicarea unei masuri reaparatorii in temeiul garantiei oferite.

Garantia nu acopera acele situatii in care cauza defectiunii este generata de faptul ca:

• produsul nu a fost montat/instalat/reglat/verificat intr-o unitate de service auto autorizata desi clientul avea aceasta obligatie, ori aceste operatii au fost efectuate fara scule ori dispozitive adecvate, fara respectarea tehnologiei de lucru stabilita de producatorul produsului;

• produsul a fost montat incorect sau impreuna cu piese conexe uzate, neconforme cu specificatiile producatorului, defecte sau modificate;

• uzura sau defectul produsului se datoreaza suprasolicitarii, intretinerii sau reglajelor/verificarilor periodice necorespunzatoare, ori a interventiilor neautorizate asupra produsului in perioada de garantie a acestuia;

• produsul a fost instalat fara a se respecta instructiunile de instalare a producatorului;

• vehiculul pe care a fost montat produsul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice, electrice, mecanice); situatii provocate de hazard, starea drumurilor si conducerea autovehiculului: impact cu corpuri dure si taieturi accidentale, frecari laterale sau centrale cu efecte de uzura si dezvoltare caldura, continuarea rulajului cu diferite corpuri taioase;

• nu au fost respectate conditiile de transport, manipulare, depozitare, pastrare si/sau utilizare;

• produsul a fost utilizat in alte scopuri sau pe alte vehicule decat cele indicate de producator;

• datorita prezentei corpurilor straine, prafului, mizeriei in zonele de functionare a acestora;

• produsul a fost utilizat necorespunzator de catre client.

NOTA: In cazul in care produsul reclamat la garantie s-a comercializat in set/kit atunci trebuie predat in aceeasi forma. (Exemplu: Set/kit ambreiaj format din 3 piese, placa+disc+rulment se va preda la garantie in aceeasi forma, chiar daca defectul provine numai de la rulment).

De asemenea, daca produsul primit este deteriorat (lovit, zgariat, fisurat, ciobit, spart) va recomandam sa refuzati livrarea. Daca totusi ati acceptat coletul, va recomandam sa solicitati curierului completarea unui proces verbal si sa ne aduceti situatia la cunostinta in maximum 24 de ore de la livrare prin completarea formularului de contact sau pe mail la corox@corox.ro. Necompletarea procesului verbal in prezenta curierului care a efectuat livrarea si orice sesizare ulterioara va ingreuna solutionarea pozitiva.

 

Modalitatea de plata a produselor

Pentru produsele achizitionate pe www.corox.ro aveti la dispozitie urmatoarele modalitati de plata:

• plata in numerar/ramburs, la livrarea/ridicarea coletului, daca alegeti livrarea prin curier rapid sau ridicarea personala de la unul din punctele de noastre de lucru;
• plata online prin card bancar, indiferent de modalitatea de livrare aleasa.
 

Livrarea produselor

Ridicare personala- de la oricare dintre cele 2 puncte de lucru din Focsani (Bd. Bucuresti nr. 27/ Bd. Independentei nr. 60).

Curier- in functie de disponibilitatea produselor de care aveti nevoie (din stoc sau la comanda), timpul de livrare poate varia astfel:

• 1-2 zile lucratoare pentru produsele aflate in stoc,

• 5-10 zile lucratoare pentru produsele care nu se afla in stoc.

Costurile de livrare vor fi suportate de cumparator si vor fi afisate astfel incat acesta sa fie cunoscute cumparatorului inainte de plasarea comenzii.

 

Politica de returnare

Potivit OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesioniștiii („OUG nr. 34/2014”), consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

Facem precizarea, ca in conformitatea cu OUG nr. 34/2014 are calitatea de consumator „orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii care actioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale”. Asadar, dreptul de returnare al produselor este recunoscut doar persoanelor fizice, potrivit prevederilor legale in vigoare.

Inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informeaza COROX SRL cu privire la decizia sa de retragere din contract, in scris la adresa de e-mail corox@corox.ro.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la primirea returului.

COROX SRL nu ingradeste dreptul la retur conform OUG nr. 34/2014, insa dupa ce va receptiona returul va verifica starea produselor returnate, iar apoi va comunica stadiul returului.

Astfel, daca produsele returnate se afla in una dintre urmatoarele situatii, COROX SRL va comunica clientului costul aducerii acestora la conformitate produselor pentru a putea fi repuse in vanzare, in vederea achitarii acestuia:

- au ambalajul deteriorat, fara etichetele si inscriptionarile specific;
- nu se afla in ambalajul original in care au fost livrate;
- sunt lipsite de accesoriile si componentele originale;
- prezinta urme de montaj, vopsire sau sudura;
- orice alte asemenea situatii care fac sa scada valoarea bunului returnat.

 

Pentru orice informatii suplimentare ne puteti contacta in orice moment la oricare dintre urmatoarele adrese:

• e-mail la adresa: corox@corox.ro

• prin posta sau curier la adresa: Bd. Bucuresti nr. 27, Focsani, Vrancea.

© corox.ro - 2022 made by liderit.ro
Acest site foloseste cookie-uri. Continuarea navigarii pe acest site implica acceptarea termenilor si conditiilor de utilizare.
Sunt de acord