Selecteaza-ti masina pentru a
vedea piesele corespunzatoare
Cauta categorie

 

TERMENE ȘI CONDIȚII

DE UTILIZARE A MAGAZINULUI ONLINE COROX.RO

  1. PREVEDERI GENERALE

Site-ul www.corox.ro (”Magazinul online”) este proprietatea societății COROX SRL cu sediul în Calienii Vechi, com. Nanesti, T.15, P.127, jud. Vrancea, inregistrata la ONRC sub Nr. J39/307/1992 si CUI RO1447121, denumită în cele ce urmează „Corox.

Produsele promovate și oferite spre vânzare în cadrul Magazinului online sunt denumite în cele ce urmează „Produsele”.

Pentru achiziționarea Produselor, Clientul va plasa o comandă, denumită în cadrul Magazinului online „Comanda”, prin validarea tuturor Produselor incluse la un anumit moment în coșul de cumpărături (”Coș”), urmând ca lista produselor adăugate în coș să poată fi consultată în secțiunea din Magazinului online denumită ”Vezi detalii coș”.

Modalitatea de utilizare a Magazinului online precum și condițiile contractuale aplicabile în relația dintre Corox și Clienții săi sunt guvernate de prevederile acestor Termene și Condiții. Prin acceptarea Termenelor și Condițiilor, dumneavoastră sunteți de acord că:

  1. Clientul va acționa în nume propriu în utilizarea Magazinului online iar, dacă acționează ca reprezentant al unei persoane fizice sau juridice, nu va depăși limitele împuternicirii acordate;
  2. Clientul va furniza informații corecte și complete în vederea utilizării Magazinului online;
  3. Clientul nu va utiliza Magazinul online și/sau oricare dintre informațiile disponibile în cadrul Magazinului online pentru a reproduce, duplica, copia, vinde, revine, distribui, publica sau exploata, în niciun scop comercial, software-ul, conținutul, ofertele, produsele sau serviciile furnizate de către Corox prin intermediul Magazinului online, fără a obține consimțământul expres, prealabil și scris al Corox.
  4. Clientul nu va utiliza Magazinul online în niciun mod care ar putea afecta în mod negativ disponibilitatea resurselor sale sau utilizarea sa de către alți clienți sau în orice mod care ar putea defecta, dezactiva, supraîncărca sau deteriora serverele sau rețelele Corox sau ale unor terțe persoane; și că
  5. Clientul nu va utiliza Magazinul online în orice scop care este ilegal sau interzis prin aceste Termene și Condiții sau prin alte politici relevante.

Pentru folosirea în bune condiții a Magazinului online, Clientul are obligația de a citi cu atenție și de a respecta “Termenele și Condițiile” prevăzute în acesta, precum și orice alte politici relevante ale Magazinului online, așa cum acestea vor fi notificate sau puse la dispoziția Clientului la un anumit moment.

 

  1. UTILIZATORUL MAGAZINULUI ONLINE. CONDIȚII ÎN PERSOANA CLIENTULUI

Utilizatorul Magazinului online este:

  • persoana fizică, în vârstă de cel puțin 18 ani, cu capacitate de exercițiu deplină,
  • orice reprezentant al unei persoane juridice înmatriculate și funcționând în conformitate cu legile din România, acționând în numele și pe seama persoanei juridice,
  • orice persoană fizică autorizată (PFA);

care accesează, rezervă sau achiziționează Produse prin intermediul Magazinului online, denumit în cadrul acestor Termene și Condiții, “Client”.

 

  1. PRODUSELE COMANDATE PE MAGAZINULUI ONLINE

Produsele comercializate prin intermediul Magazinului online sunt noi, în ambalajul original al producătorului și sunt însoțite la momentul livrării de factura fiscală, respectiv bon fiscal și, după caz, de certificatul de garanție.

Produsele oferite spre vânzare în cadrul Magazinului online sunt însoțite de o descriere a caracteristicilor principale ale acestora, oferind astfel Clientului posibilitatea să ia cunoștință de informațiile esențiale cu privire la caracteristicile Produselor înainte de a finaliza o Comandă.

Imaginile folosite în cadrul descrierii Produselor pe Magazinul online nu reprezintă o obligație contractuală din partea Corox, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare și neputând fi reproduse în mod identic.

Prin efectuarea unei Comenzi de Produs, Clientul recunoaște că a luat cunoștință de toate datele afișate pe Magazinul online despre Produsul Comandat (cum ar fi denumire, preț, descriere, compoziție, cantitate, informații speciale despre Produs etc.) și că le acceptă fără nicio rezervă.

Ofertele de Produse si prețurile afișate pe Magazinul online sunt valabile atâta timp cât sunt vizibile pe Magazinul online și în limita stocului disponibil. Disponibilitatea Produselor supuse unor reduceri de preț sau altor acțiuni promoționale va fi supusă condițiilor de desfășurare ale acțiunii promoționale în cauză, disponibile consumatorului pentru consultare în cadrul Magazinului online.

În cazul în care ulterior adăugării în Coș a unui Produs, acesta devine indisponibil, Clientul va fi informat în mod corespunzător. Informațiile privind statusul stocului de Produs pot suferi modificări între momentul adăugării Produsului în coșul de cumpărături și momentul validării finale a Comenzii, fără ca Corox să poată fi ținut răspunzător pentru orice potențial prejudiciu al unui utilizator al Magazinului online sau al unei terțe părți rezultând dintr-o astfel de modificare.

 

  1. PREȚURILE PRODUSELOR

Preturile Produselor prezentate pe Magazinul online sunt exprimate în RON și au toate taxele incluse, cu excepția costurilor de transport. Costurile de transport sunt aduse la cunoștința Clientului înainte de momentul finalizării Rezervării, iar cuantumul acestora se stabilește conform prevederilor de la secțiunea Livrarea Produselor.

Preturile aplicabile sunt cele afișate pe Magazinul online în momentul validării Comenzii de către Client. Preturile includ TVA, precum și orice alte taxe suplimentare  aferente anumitor categorii de Produse vândute pe Magazinul online.

 

  1. CONDIȚII DE UTILIZARE A MAGAZINULUI ONLINE

În cadrul Magazinului online, Clientul va putea vizualiza toate Produsele din portofoliul Corox de produse, împreună cu o prezentare a caracteristicilor principale ale acestora și va putea rezerva și achiziționa Produsele dorite, în considerarea informațiilor redate în continuare în cadrul prezentei Secțiuni a acestor Termene și Condiții.

Clientul poate efectua Comenzi pe website, în considerarea prevederilor acestor Termene și Condiții, cu respectarea următorilor pași:

(i) adaugarea Produselor în coșul de cumpărături. În dreptul fiecărui produs aflat în stoc, există un buton "Adaugă în coș", care va plasa produsul selectat direct în coșul de cumpărături. Dacă produsul dorit nu se află în stoc, apăsați butonul "Solicită ofertă", iar noi vă vom contacta în cel mai scurt timp.,

(ii) finalizarea comenzii, prin apăsarea butonului "Vezi detalii coș". Acest pas vă va direcționa către o fereastră în care veți completa datele personale, adresa de livrare și veți alege modalitatea de plată și de expediere a produselor. În această secțiune, pentru a vă asigura de compatibilitatea pieselor comandate, vă recomandăm să completați seria de șasiu a autoturismului înainte de a plasa comanda. Dupa ce vă asigurați că ați completat toate datele corect, apasați butonul „Trimite comanda” și veți primi în cel mai scurt timp un e-mail de confirmare a Comenzii.

 

Prin finalizarea Comenzii, Clientul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii. În orice comunicare realizată în legătură cu Comenzii plasată, validată sau finalizată, Corox va utiliza datele furnizate de către Client, fără a fi putea fi ținută responsabilă pentru orice prejudiciu rezultând din furnizarea de date incorecte, incomplete sau neadevărate.  

Corox poate anula o Comandă validată final de către Client, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părti față de cealaltă parte sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în cazul în care datele furnizate de catre Client, pe Magazinul online sunt incomplete și/sau incorecte.

În acest caz, contractul de vânzare se va considera a fi încheiat la data primirii, de către Client, a confirmării înregistrării Comenzii. Comanda este validă și va fi onorată după ce sunteți contactat și vi se confirmă stocul și prețul produselor comandate.

 

  1. MODALITATEA DE PLATĂ A PRODUSELOR

Pentru produsele achiziționate de pe www.corox.ro, vă punem la dispoziție următoarele modalități de plată:

•  plată în numerar/ramburs, la livrarea/ridicarea coletului, în cazul alegerii livrării prin curier rapid sau ridicării personale de la unul din punctele noastre de lucru;
plată online prin card bancar, disponibilă indiferent de modalitatea de livrare aleasă.
 

  1. LIVRAREA PRODUSELOR

Modalități de livrare

Ridicare personală: Produsele comandate pot fi ridicate personal, direct de la oricare dintre cele două puncte de lucru din Focșani, situat la Bd. București nr. 27 sau Bd. Independenței nr. 60

Livrare cu curier: Timpul de livrare poate varia în funcție de disponibilitatea produselor și poate fi de aproximativ 1-2 zile lucrătoare pentru produsele aflate în stoc, respectiv aproxiamativ 5-10 zile lucrătoare pentru produsele care nu se află în stoc.

Notă: Termenele menționate mai sus sunt cu titlu estimativ și pot varia în funcție de diverse circumstanțe. În orice situație, clientul va fi informat cu privire la termenul de livrare al comenzii sale, iar noi vom depunem toate eforturile posibile pentru ca produsele comandate să ajungă la dumneavoastră cât mai repede.

Taxe de livrare

•    În cazul ridicării personale a produselor comandate nu se percepe o taxă de livrare.

•    În cazul produselor livrate prin curier, taxa de livrare standand este de 20 de lei pentru comenzile cu o greutate de până la 20 kg.

Taxa de livrare poate varia în cazul:

•    comenzilor ce depășesc 20 kg;

•  produselor cu grautate volumetrică, repectiv în cazul produselor cu un raport mare dimensiune-greutate (ex: anvelope, jante, bări, cutii portbajaj etc.).

În acestă situație, consultantul nostru de vânzări vă va informa cu privire la costul transportului în funcție de greutatea, respectiv greutatea volumetrică a coletului dumneavoastră înainte de expedierea comenzii.

 

  1. GARANȚIA PRODUSELOR ACHIZIȚIONATE

8.1 Garanție Legală

Toate Produsele comercializate pe www.corox.ro sunt produse noi, în ambalaje originale și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte. Produsele sunt acoperite de garanția legală de conformitate, în condițiile prevăzute de dispozițiile OUG nr.140/2021 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate. Aceasta garanție nu limitează, ignoră sau restricționează drepturile legale și interesele legitime ale cumpărătorului, așa cum sunt prevăzute de lege.

8.2 Durata Garanției

Garanția acopera exclusiv neconformitățile care există în momentul livrării bunurilor şi care sunt constatate în termen de doi ani de la data respectivă.

8.3 Excepții de la garanție:

Nu sunt incluse în garanție situațiile în care cauza defectării este generată de:

•    Montarea/instalarea/reglarea/verificarea într-un service auto neautorizat sau efectuarea acestor operații fără scule sau dispozitive adecvate, sau fără respectarea tehnologiei de lucru a producătorului;

•    Montarea incorectă sau împreună cu piese conexe uzate, neconforme cu specificațiile producătorului, defecte sau modificate;

• Suprasolicitarea, întreținerea inadecvată sau reglajele/verificările periodice necorespunzătoare, sau intervenții neautorizate asupra produsului în perioada de garanție;

•    Instalarea fără respectarea instrucțiunilor de instalare ale producătorului;

•    Accidentarea sau avarierea vehiculului pe care a fost montat produsul, provocată de factori externi, atmosferici sau de altă natură (șocuri termice, electrice, mecanice); situații provocate de hazard, starea drumurilor și conduita autovehiculului: impact cu corpuri dure și tăieturi accidentale, frecări laterale sau centrale cu efecte de uzură și dezvoltare de căldură, continuarea rulajului cu corpuri tăioase;

•    Nerespectarea condițiilor de transport, manipulare, depozitare, păstrare și/sau utilizare;

•  Utilizarea produsului în alte scopuri sau pe alte vehicule decât cele indicate de producător;

•    Prezența corpurilor străine, prafului, mizeriei în zonele de funcționare ale acestora;

•    Utilizarea necorespunzătoare de către client.

8.4 Măsuri reparatorii:

În cazul în care produsul se defectează în termenul de garanție datorită unei cauze preexistente, clientul are dreptul să solicite societății COROX SRL următoarele măsuri reparatorii, în această ordine:

•    Repararea produsului;

•    Înlocuirea produsului;

•    Reducerea corespunzătoare a prețului

•    Rezoluționarea contractului și restituirea prețului de achiziționare. (Notă: în cazul unui defect minor, clientul nu este îndreptățit să solicite rezoluționarea contractului).

8.5 Procedura de solicitare a garanției:

Clientul are obligația de a informa COROX despre apariția oricărui defect în cel mai scurt timp posibil de la constatare. Puteți face acest lucru prin orice canal de comunicare disponibil, fie telefonic, prin e-mail sau prin completarea formularului de pe site-ul nostru.

În cazul în care defectul sesizat este acoperit de garanție, COROX se angajează să efectueze reparația sau înlocuirea produsului în termen de 15 zile calendaristice de la data predării bunului defect de către client, suportând totodată costurile de preluare a bunurilor defecte.

Dacă defectul sesizat nu este acoperit de garanție, COROX va notifica clientul în scris cu privire la acest aspect. În această situație, clientul va suporta cheltuielile aferente livrării, cercetării/expertizării produsului reclamat ca fiind neconform sau cu vicii ascunse. Aceste costuri includ, dar nu se limitează la costurile poștale, de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manoperă, materiale utilizate și ambalare).

Dacă reparația sau înlocuirea produsului nu a avut loc în termenul de 15 zile calendaristice sau este considerată imposibilă sau disproportionată raportat la valoarea produsului, în lipsa defecțiunii sau în cazul unei defectiuni semnificative, clientul are dreptul să solicite fie o reducere corespunzătoare a prețului, fie restituirea integrală a prețului de achiziționare.

8.6 Documente necesare pentru garanție:

Pentru a beneficia de garanția oferită de COROX, în scopul asigurării protecției ambelor părți, clientul trebuie să urmeze procedura de solicitare a măsurilor reparatorii, prezentând societății următoarele documente:

  • Factura de Achiziție COROX SRL: Documentul original care atestă achiziția produsului este esențial pentru verificarea autenticității și valabilității garanției.
  • Certificatul de Garanție: În original, semnat și datat, certificatul de garanție este un element cheie în confirmarea dreptului la garanție și pentru stabilirea acoperirii acesteia.
  • Dovada Montării într-un Service Autorizat RAR: Furnizarea documentului care confirmă montarea piesei într-un service autorizat RAR este un criteriu important pentru a asigura că produsul a fost instalat corect și în conformitate cu specificațiile producătorului.
  • Istoricul Utilizării Conforme: Prezentarea unui istoric detaliat al utilizării conforme a produsului poate contribui la evaluarea corectă a solicitării de garanție, evidențiind respectarea condițiilor de exploatare specificate de producător.
  • Imagini sau Documente Suplimentare: Clientul poate atașa orice imagini sau documente suplimentare relevante pentru a susține solicitarea sa de garanție.

Lipsa prezentării documentelor menționate sau prezentarea acestora completate greșit, incomplet sau ilegibil atrage decaderea clientului din dreptul de a solicita aplicarea unei măsuri reparatorii în temeiul garanției oferite.

Notă: În situația în care produsul reclamat la garanție a fost comercializat în set/kit, acesta trebuie predat în aceeași formă în care a fost achiziționat. De exemplu, un set/kit ambreiaj format din 3 piese (placă, disc, rulment) se va preda la garanție în aceeași formă, chiar dacă defectul provine doar de la rulment.

De asemenea, dacă produsul primit este deteriorat (lovit, zgâriat, fisurat, ciobit, spart), vă recomandăm să refuzați livrarea. Dacă totuși ați acceptat coletul, vă recomandăm să solicitați curierului completarea unui proces verbal și să ne aduceți situația la cunoștință în maxim 24 de ore de la livrare, prin completarea formularului de contact, telefonic sau prin e-mail la corox@corox.ro. Necompletarea procesului verbal în prezența curierului care a efectuat livrarea și orice sesizare ulterioară va îngreuna soluționarea pozitivă.

 

  1. POLITICA DE RETURNARE

La recepționarea Produselor, Clientul trebuie să se asigure că Produsele livrate corespund din punct de vedere calitativ și cantitativ așteptărilor sale. În caz contrar, Clientul poate să notifice COROX cu privire la aceste aspecte pe oricare dintre canalele de comunicare disponibile pe site (ex. telefon, e-mail, samd.).

Clientul persoana fizică are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Produs în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri. Perioada de returnare a unui Produs expiră în termen de 14 zile calendaritice calculate de la data livrării produsului/elor. In cazul în care Clientul decide să se retragă din contract, acesta va putea să își exercite acest drept (i) fie prin efectuarea unui retur prin curier, (ii) fie prin returnarea Produsului/Produselor în magazinele fizice Corox.

În cazul în care Clientul optează pentru efectuarea returului prin curier, acesta va parcurge următorii pași:

•   Anunțarea intenției: Clientul informează Corox cu privire la intenția sa de a-și exercita dreptul de retragere din contract. Această notificare poate fi făcută prin oricare dintre canalele de comunicare disponibile pe site (ex. telefon, e-mail, etc.) și trebuie să includă informații despre nume, prenume, adresa de ridicare colet și numărul de telefon.

Completarea formularului de retur: Clientul completează formularul de retur disponibil pe site, furnizând detaliile necesare pentru identificarea comenzii și a produselor returnate.

Ambalarea corespunzătoare: Produsele sunt ambalate corespunzător pentru a fi protejate la transport.

Predarea produselor curierului: Clientul predă produsul/produsele curierului în aceeași stare în care au fost livrate, în ambalajul original, cu toate accesoriile, etichetele intacte și documentele care le-au însoțit. Formularul de retur completat însoțește produsele.

•  Plata cheltuielilor de returnare: Clientul achită curierului cheltuielile de returnare conform prevederilor legale.

•    Returnarea la adresa corectă: Returul se face la adresa: Bd. București, nr. 27, Localitate Focșani, Județul Vrancea.

După recepționarea produselor returnate, Corox va verifica starea acestora și va proceda la rambursarea costului. Rambursarea se va realiza la prețul înscris pe bonul/factura ce însoțește produsul returnat, inclusiv costul livrării. Rambursarea se va efectua în termen de 14 zile de la primirea produselor returnate, în aceleaşi modalităţi de plată ca cea folosită de consumator pentru tranzacţia iniţială.

Cleintul este responsabil în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor returnate rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor.

Astfel, în cazul în care produsele returnate îndeplinesc una sau mai multe dintre următoarele condiții vă vom comunica costul aducerii acestora la conformitate pentru a putea fi repuse în vânzare:

•    Ambalaj deteriorat:  Fără etichetele și inscripționările specifice.

•    Ambalaj necorespunzător: Nu se află în ambalajul original.

•  Lipsa accesorii și componente originale: Produsul este lipsit de accesorii și componente originale.

•    Urme de montaj, vopsire sau sudură: Prezintă semne de montaj, vopsire sau sudură.

•  Produse de origine (OE) comandate special: Sunt de origine (OE) și au fost comandate din depozitele externe prin comenzi speciale cu plată în avans.

•   Comenzi greșite din cauza cumpărătorului: Comandate greșit deoarece cumpărătorul nu a furnizat datele de identificare ale autovehiculului și seria de șasiu, sau acestea au fost comunicate eronat.

•   Module programate, piese speciale, piese de siguranță, huse și acoperiri: Sunt module programate, piese speciale pentru autoturisme din afara spațiului european, piese de siguranță (exemplu: airbaguri, centuri de siguranță), huse și acoperiri.

 

  1. PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Pentru detalii legate de prelucrarea datelor cu caracter personal vă rugăm să accesați politica privind confidențialitatea datelor personale.

 

  1. MODIFICAREA TERMENELOR ȘI CONDIȚIILOR

Corox își rezervă dreptul de a modifica unilateral în orice moment Termenele și Condițiile, precum și orice alte politici relevante, Clientul putând consulta aceste modificări țn secțiunile dedicate din cadrul Magazinului online.

Continuarea folosirii Magazinului online în orice fel, ulterior modificării Termenelor și Condițiilor, reprezintă acceptul furnizat de către Client cu privire la modificările efectuate.

Termenele și Condițiile modificate vor fi aplicate oricărei comenzi/tranzacții începând cu ziua modificării acestora. Clientul este sfătuit ca, anterior emiterii/validării unei Comenzi, sa consulte cu atenție Termenele si Condițiile, precum și orice alte politici relevante, pentru a putea lua la cunoștință eventualele modificările apărute.

 

  1. DESPĂGUBIRI

Clientul declară și recunoaște că este de acord să despăgubească, apere și să exonereze de orice responsabilitate, pierdere, solicitare și cheltuiala, Corox și funcționarii, directorii, angajații și afiliații acestuia, inclusiv dar fără a se limita la, taxe și costuri rezonabile aferente avocaților în legătură cu sau rezultând din încălcarea acestor Termene și Condiții de către Utilizator, sau a oricăror alte politici relevante.

Corox va despăgubi Clientul pentru prejudiciul direct creat ca urmare a (i) încălcării acestor Termene și Condiții, (ii) acțiunilor culpabile săvârșite cu intenție sau neglijență gravă de către proprii angajați. În aceste două cazuri, se vor aplica prioritar remediile prevăzute de prezentele Termene și Condiții.

 

  1. FORȚA MAJORĂ

Toate evenimentele de forță majoră definite de legislația română reprezintă un motiv de exonerare de răspundere a Corox pentru orice neexecutare a unor obligații rezultată din apariția evenimentului de forță majoră.

Niciuna dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale decurgând din aceste Termene și Condiții, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial este datorată unui eveniment de forță majoră. Forţa majoră este orice eveniment extern, imprevizibil, absolut invincibil şi inevitabil.

Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți anularea comenzii, fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.

Corox nu poate fi tras la răspundere în aceste cazuri de forță majoră.

 

  1. RECLAMAȚII ȘI LITIGII

Aceste Termene și Condiții sunt supuse legislației din România. În caz de apariție a unor dispute, Clientul va putea sa depună reclamații prin accesare paginii www.corox.ro pentru a ajunge la o soluționare amiabilă. Însă, în condițiile în care nu s-a ajuns la o înțelegere amiabilă între părți, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești competente.

 

 

Actualizat la data de 05.02.2024

 

 

 

© corox.ro - 2024 made by liderit.ro

Acest site utilizeaza cookie-uri.

Folosim cookie-uri pentru afisarea de continut personalizat, publicitate si de a analiza informatii cu privire la modul in care folositi site-ul nostru. Continuarea navigarii pe acest site implica acceptarea termenilor si conditiilor de utilizare.

Accept cele esentiale