Selecteaza-ti masina pentru a
vedea piesele corespunzatoare
Cauta categorie

Modalități de livrare

  • Ridicare personală: Produsele comandate pot fi ridicate personal, direct de la oricare dintre cele două puncte de lucru din Focșani, situat la Bd. București nr. 27 sau Bd. Independenței nr. 60
  • Livrare cu curier: Timpul de livrare poate varia în funcție de disponibilitatea produselor și poate fi de aproximativ 1-2 zile lucrătoare pentru produsele aflate în stoc, respectiv aproxiamativ 5-10 zile lucrătoare pentru produsele care nu se află în stoc.

Notă: Termenele menționate mai sus sunt cu titlu estimativ și pot varia în funcție de diverse circumstanțe. În orice situație, clientul va fi informat cu privire la termenul de livrare al comenzii sale, iar noi vom depunem toate eforturile posibile pentru ca produsele comandate să ajungă la dumneavoastră cât mai repede.

Taxe de livrare

  • În cazul ridicării personale a produselor comandate nu se percepe o taxă de livrare.
  • În cazul produselor livrate prin curier, taxa de livrare standand este de 20 de lei pentru comenzile cu o greutate de până la 20 kg.

Taxa de livrare poate varia în cazul:

  • comenzilor ce depășesc 20 kg;
  • produselor cu grautate volumetrică, repectiv în cazul produselor cu un raport mare dimensiune-greutate (ex: anvelope, jante, bări, cutii portbajaj etc.).

În acestă situație, consultantul nostru de vânzări vă va informa cu privire la costul transportului în funcție de greutatea, respectiv greutatea volumetrică a coletului dumneavoastră înainte de expedierea comenzii.

Politica de Retur

La recepționarea Produselor, Clientul trebuie să se asigure că Produsele livrate corespund din punct de vedere calitativ și cantitativ așteptărilor sale. În caz contrar, Clientul poate să notifice COROX cu privire la aceste aspecte pe oricare dintre canalele de comunicare disponibile pe site (ex. telefon, e-mail, samd.).

Clientul persoana fizică are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Produs în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri. Perioada de returnare a unui Produs expiră în termen de 14 zile calendaritice calculate de la data livrării produsului/elor. In cazul în care Clientul decide să se retragă din contract, acesta va putea să își exercite acest drept (i) fie prin efectuarea unui retur prin curier, (ii) fie prin returnarea Produsului/Produselor în magazinele fizice Corox.

În cazul în care Clientul optează pentru efectuarea returului prin curier, acesta va parcurge următorii pași:

  • Anunțarea intenției: Clientul informează Corox cu privire la intenția sa de a-și exercita dreptul de retragere din contract. Această notificare poate fi făcută prin oricare dintre canalele de comunicare disponibile pe site (ex. telefon, e-mail, etc.) și trebuie să includă informații despre nume, prenume, adresa de ridicare colet și numărul de telefon.
  • Completarea formularului de retur: Clientul completează formularul de retur disponibil pe site, furnizând detaliile necesare pentru identificarea comenzii și a produselor returnate.
  • Ambalarea corespunzătoare: Produsele sunt ambalate corespunzător pentru a fi protejate la transport.
  • Predarea produselor curierului: Clientul predă produsul/produsele curierului în aceeași stare în care au fost livrate, în ambalajul original, cu toate accesoriile, etichetele intacte și documentele care le-au însoțit. Formularul de retur completat însoțește produsele.
  • Plata cheltuielilor de returnare: Clientul achită curierului cheltuielile de returnare conform prevederilor legale.
  • Returnarea la adresa corectă: Returul se face la adresa: Bd. București, nr. 27, Localitate Focșani, Județul Vrancea.

După recepționarea produselor returnate, Corox va verifica starea acestora și va proceda la rambursarea costului. Rambursarea se va realiza la prețul înscris pe bonul/factura ce însoțește produsul returnat, inclusiv costul livrării. Rambursarea se va efectua în termen de 14 zile de la primirea produselor returnate, în aceleaşi modalităţi de plată ca cea folosită de consumator pentru tranzacţia iniţială.


Clientul este responsabil în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor returnate rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor.

Astfel, în cazul în care produsele returnate îndeplinesc una sau mai multe dintre următoarele condiții vă vom comunica costul aducerii acestora la conformitate pentru a putea fi repuse în vânzare:

  • Ambalaj deteriorat:  Fără etichetele și inscripționările specifice.
  • Ambalaj necorespunzător: Nu se află în ambalajul original.
  • Lipsa accesorii și componente originale: Produsul este lipsit de accesorii și componente originale.
  • Urme de montaj, vopsire sau sudură: Prezintă semne de montaj, vopsire sau sudură.
  • Produse de origine (OE) comandate special: Sunt de origine (OE) și au fost comandate din depozitele externe prin comenzi speciale cu plată în avans.
  • Comenzi greșite din cauza cumpărătorului: Comandate greșit deoarece cumpărătorul nu a furnizat datele de identificare ale autovehiculului și seria de șasiu, sau acestea au fost comunicate eronat.
  • Module programate, piese speciale, piese de siguranță, huse și acoperiri: Sunt module programate, piese speciale pentru autoturisme din afara spațiului european, piese de siguranță (exemplu: airbaguri, centuri de siguranță), huse și acoperiri.

 

 

 

© corox.ro - 2024 made by liderit.ro

Acest site utilizeaza cookie-uri.

Folosim cookie-uri pentru afisarea de continut personalizat, publicitate si de a analiza informatii cu privire la modul in care folositi site-ul nostru. Continuarea navigarii pe acest site implica acceptarea termenilor si conditiilor de utilizare.

Accept cele esentiale